Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Känns som lördag idag..

Av sockersmulan - 22 juni 2012 17:36

Fast det är ju fredag, och midsommar dessutom. Fast jag bryr mig inte om midsommarfirandet, tråkigaste högtiden på hela året. Bara massa supande för de flesta känns som, och jag dricker ju aldrig. Så för mig är det en vanlig dag idag, ska ut och springa snart faktiskt. Hoppas alla ni andra som firar midsommar får det trevligt iaf (och såklart ni som inte firar det haha).


Hittade en bild på jättefint örhänge (rosetten)..Nån som sett vart man kan köpa ett sådant?


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sockersmulan - 26 augusti 2012 19:44

Känner mig trött och seg hela tiden, känns som en förkylning är på intåg. Hoppas inte det, börjar ju skolan snart!! Men jaja, klarar mig alltid ändå :)   Har hunnit med mycket i helgen, i fredags var jag och min älskling på åhaga i borås, vilken ...

Av sockersmulan - 23 augusti 2012 21:40


..trots att det varit konstigt väder, regn och blåsigt så man nästan ramlar omkull och sedan plötsligt solsken. Har hunnit med mycket idag, varit på gymmet och sen börjat på en danskurs, det är kul faktiskt :) Har köpt sista boken till skolstarten oc...

Av sockersmulan - 22 augusti 2012 23:00

Har varit ledig nu i några dagar. Tiden går mycket långsammare nu känns det som, fast än så länge är det skönt. Hinner träna och fixa hemma och så, träffade min mor igår också på stan och tog en glass :) Idag var jag ute och sprang 6 km, det små...

Av sockersmulan - 19 augusti 2012 21:21

Så nu börjar mitt sommarlov,  1,5 vecka ledigt, yay! Men det gör inget föredrar att hålla mig sysselsatt en att bara sitta hemma och dega. Fast jag ska på konsultation imorgon så blir ingen lång sovmorgon precis, så ska sova strax faktiskt. Var och t...

Av sockersmulan - 18 augusti 2012 20:28


  Hiss eller Diss?   Men har tyvärr inte hittat ngnstans i sverige man kan köpa dem, och litar inte riktigt på att frakta från usa eller uk..Dessutom får man ju betala 300-400 bara i frakt, iaf på den sajten jag kollade, såvida man inte köpta ...

Ovido - Quiz & Flashcards